spletno oglaševanjeDelež podjetij, ki se odločajo za spletno oglaševanje, danes izjemno narašča, kar je logična posledica tega, da se vedno več ljudi odloča za spletne nakupe, tako izdelkov kot tudi storitev. Seveda je tu osnova dobra spletna stran, od katere je velikokrat tudi odvisno, koliko boste za spletno oglaševanje odšteli. Sicer pa je preden kjer koli dobite odgovor na to, koliko spletno oglaševanje stane, treba razlikovati med tem, za katero in kakšno spletno oglaševanje gre. Spletno oglaševanje je namreč v 5 različnih vrstah, med katerimi so še najbolj poznane tri vrste, to so optimizacija spletnih strani, AdWords oglaševanje in Facebook, imamo pa še e-mail marketing in spletne nagradne igre.

 

Koliko bo spletno oglaševanje stalo, je odvisno tako od vrste oglaševanja kot tudi od tega, koliko ste vi pripravljeni plačati

Kakšno in katero spletno oglaševanje je najcenejše, nikakor ne moremo kar tako reči. Če je spletno oglaševanje uspešno, potem niti ne moremo govoriti o nekem strošku, če pa je neuspešno, pa je drago. Prav tako je cena za vzpostavitev in vzdrževanje različno med posameznimi ponudniki, ampak, nekako pa vseeno lahko pavšalno rečemo, da je še najcenejše spletno oglaševanje v obliki optimizacije spletne strani. Na ta način namreč tudi delujemo dolgoročno in se začetni strošek še najlepše razporedi, hkrati pa se lepo porazdeli tudi mesečni strošek za optimizacijo izbrane ključne besede. Ne plačuje se namreč nobenega stroška za vsak dodatni klik, temveč se plača le dogovorjeni znesek tistemu podjetju, ki izvaja optimizacijo.

Pri Facebook in AdWords oglaševanju  pa je tako, da se plačuje za vsak izvedeni klik, kar je na kratek rok sicer sprejemljivo, za nek dolgi rok, pri čemer vaša sezona prodaje poteka celo leto, pa se ta strošek nabere že na kar visoko raven. Pri e-mail marketingu in nagradnih igrah pa je tako ali tako večina stvari v vaših rokah, saj se sami odločite kdaj in koliko ste pripravljeni vložiti.